If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги последните почти 2 денонощия вече ,къде сте се запиляли пак ,нема никой наоколо , да не сте набарали цистерна с бензин тайно и да има гонки някъде))))
Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Снега заваля и стана мазало по пътищата ни.Поюрках я доста, включително и в планината.
Голям кеф е!
Няма нищо общо със старата.
Явиха се и първите проблеми от студа.
Кочината, започна да не пали на бензин.
След смяна на помпата, преръчкване на цялата инсталация и много "майки", се стигна до смяна на плюсовата клема на помпата.
Сега помпата си работи перфектно, но...
Нали е 33-ка, трябваше пак да си покаже характерчето.
Работи на три цилиндъра на бензин и явно има запушена дюза.
Упражнението:сваляне на дюза съм го правил преди доста години и съм забравил, как ставаше. Знам , че имаше някаква простотия, за това, който го е правил, да си признава навреме.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Упражнението:сваляне на дюза съм го правил преди доста години и съм забравил, как ставаше. Знам , че имаше някаква простотия, за това, който го е правил, да си признава навреме.
E няма нищо сложно и специфично. Развиваш двете болтчета 6мм които държат горивната рейка към фланеца между колектора и дърпаш нагоре дюзите заедно с рейката. Като излязат махаш щипките които държат дюзата към рейката и скубеш дюзата. Прави го на топъл мотор и пръскай обилно с WD40 за да опазиш О-пръстените на дюзата. Това е. Голям шит са буксите на тия инжекциони Джетроник. Ако си позиш буксите от 1.4-ката си ги сложи тях.
Бе да не се е преебал някой пин на тия букси и оттам да идва проблема?
Това ще е следващото упражнение.Точно за тия щипки се сещам, че имаше някаква простотия и изпих един стек бири, преди да ги извадя.
За някой пин едва ли, щото разпарчетосах снопа и ги мерих една по една.
Стана постепенно.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Това ще е следващото упражнение.Точно за тия щипки се сещам, че имаше някаква простотия и изпих един стек бири, преди да ги извадя.
За някой пин едва ли, щото разпарчетосах снопа и ги мерих една по една.
Стана постепенно.
То за да ги опазиш здрави тия чикиджийски букси, трябва да извадиш първо телчетата. Аз си бях направил преди фина кукичка от игла и нея издърпвах телчетата. А иначе букси от новите с щипка се продават из разни електронкаджийски магазини и не са скъпи. Пиновете се вадят лесно и директно се нахлузват новия модел бекси и всичко става шест
До сега я ръчках и се прибирам отвратен и от нея и от себе си!
Елиминирах всички релета и искубах двете дюзи. Заподозряната се оказа съвсем наред. За да съм сигурен ги размених. Размених и свещите, а после и кабелите.Високоволтовите включително.
Положението е абсолютно същото.
На газ обаче пали, само щом и покажеш ключа и цилиндъра си работи нормално!
Изобщо съм в зоната на здрача!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment