Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги последните почти 2 денонощия вече ,къде сте се запиляли пак ,нема никой наоколо , да не сте набарали цистерна с бензин тайно и да има гонки някъде))))
    Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
    Звукът може да бъде
    описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

    Comment


    • Наистина никои няма...Май наистина някъде гонки стават или някои се жени...
      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

      Comment


      • В раздела няма гонки, но си имаме наследник!
        Да ни е живо и здраво бебето, майката и таткото!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • браво да са живи и здрави
          Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
          Звукът може да бъде
          описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

          Comment


          • Някой да си спомня или знае, каква беше тъпата семеринга за задната полуоска. Беше с един милиметър извън стандарта.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Колега mordohy чакам си обещания ляв калник
              Alfa 145 1.4 t.s

              Comment


              • Ти ако не ме подсетиш, ще има да чакаш!
                За ляв не знам, ама за десен имам. Левия иска изчукване!
                Май и аз , ако съм ти казал за ляв!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Снега заваля и стана мазало по пътищата ни.Поюрках я доста, включително и в планината.
                  Голям кеф е!
                  Няма нищо общо със старата.
                  Явиха се и първите проблеми от студа.
                  Кочината, започна да не пали на бензин.
                  След смяна на помпата, преръчкване на цялата инсталация и много "майки", се стигна до смяна на плюсовата клема на помпата.
                  Сега помпата си работи перфектно, но...
                  Нали е 33-ка, трябваше пак да си покаже характерчето.
                  Работи на три цилиндъра на бензин и явно има запушена дюза.
                  Упражнението:сваляне на дюза съм го правил преди доста години и съм забравил, как ставаше. Знам , че имаше някаква простотия, за това, който го е правил, да си признава навреме.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Упражнението:сваляне на дюза съм го правил преди доста години и съм забравил, как ставаше. Знам , че имаше някаква простотия, за това, който го е правил, да си признава навреме.
                    E няма нищо сложно и специфично. Развиваш двете болтчета 6мм които държат горивната рейка към фланеца между колектора и дърпаш нагоре дюзите заедно с рейката. Като излязат махаш щипките които държат дюзата към рейката и скубеш дюзата. Прави го на топъл мотор и пръскай обилно с WD40 за да опазиш О-пръстените на дюзата. Това е. Голям шит са буксите на тия инжекциони Джетроник. Ако си позиш буксите от 1.4-ката си ги сложи тях.

                    Бе да не се е преебал някой пин на тия букси и оттам да идва проблема?
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Това ще е следващото упражнение.Точно за тия щипки се сещам, че имаше някаква простотия и изпих един стек бири, преди да ги извадя.
                      За някой пин едва ли, щото разпарчетосах снопа и ги мерих една по една.
                      Стана постепенно.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Това ще е следващото упражнение.Точно за тия щипки се сещам, че имаше някаква простотия и изпих един стек бири, преди да ги извадя.
                        За някой пин едва ли, щото разпарчетосах снопа и ги мерих една по една.
                        Стана постепенно.

                        То за да ги опазиш здрави тия чикиджийски букси, трябва да извадиш първо телчетата. Аз си бях направил преди фина кукичка от игла и нея издърпвах телчетата. А иначе букси от новите с щипка се продават из разни електронкаджийски магазини и не са скъпи. Пиновете се вадят лесно и директно се нахлузват новия модел бекси и всичко става шест
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • С една малка, тънка отверка си ги вадя много лесно.
                          Проблема е, че е студено, кочината ми трябва постоянно.
                          След малко слизам пак да я разхвърлям.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • вземи поогледай преди това нисковолтовата част на запалването. а иначе за бензиновата помпа, ако го направи пак, ще да е само релето.
                            точка

                            Comment


                            • До сега я ръчках и се прибирам отвратен и от нея и от себе си!
                              Елиминирах всички релета и искубах двете дюзи. Заподозряната се оказа съвсем наред. За да съм сигурен ги размених. Размених и свещите, а после и кабелите.Високоволтовите включително.
                              Положението е абсолютно същото.
                              На газ обаче пали, само щом и покажеш ключа и цилиндъра си работи нормално!
                              Изобщо съм в зоната на здрача!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • може и да не и стига налягането на бензина. вземи смени релето на помпата или направо и подай 12 волта от акумулатора.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X